
Promus Online: Online markedsføring og strategier på sociale medier v. Peter Bek
Hvordan lægger du en plan for dit PR/marketing-arbejde med fokus på sociale medier? Det vil Peter Bek give nogle bud på. Han arbejder til dagligt med rådgivning og eksekvering af PR, markedsføring og kommunikation med fokus på de sociale medier for kunstnere, spillesteder og labels. Torsdag d. 25. februar fra 16:00 - 17:00 på ZOOM.
I denne udgave af Promus' række af online-seminar vil Peter fortælle, hvordan du som gør-det-selv-kunstner opbygger din profil på de sociale medier, og hvordan du udvider din fanskare.
Brancheaktører som f.eks. label, management eller bookingbureau kan med fordel kigge med!
Peter Bek har været en del af branchen siden 1993 og har en bred erfaring med, hvordan branchen fungerer - både indefra og “ude” i markedet blandt forbrugerne. Til dagligt arbejder han som marketingkonsulent og driver et label, management og sync-agency, hvor han bl.a. er manager for den sydafrikanske musiker Yoav.
Tidligere har han siddet som International Marketing Manager hos Universal Music med ansvar for lancering og markedsføring af udenlandske udgivelser i Danmark med bl.a. U2, Elton John, Rammstein, Metallica, Take That, Paul McCartney m.v., og senere har han været ansvarlig for PR/marketing hos en af landets mest respekterede koncertpromotere, DTD Concerts.
Promus Online: Online markedsføring og strategier på sociale medier v. Peter Bek
Torsdag: 25. februar - 16:00 - 17:00.
Tilmeld dig via info@promus.dk - senest 24. februar kl. 10:00.
Brancheaktører som f.eks. label, management eller bookingbureau kan med fordel kigge med!
Peter Bek har været en del af branchen siden 1993 og har en bred erfaring med, hvordan branchen fungerer - både indefra og “ude” i markedet blandt forbrugerne. Til dagligt arbejder han som marketingkonsulent og driver et label, management og sync-agency, hvor han bl.a. er manager for den sydafrikanske musiker Yoav.
Tidligere har han siddet som International Marketing Manager hos Universal Music med ansvar for lancering og markedsføring af udenlandske udgivelser i Danmark med bl.a. U2, Elton John, Rammstein, Metallica, Take That, Paul McCartney m.v., og senere har han været ansvarlig for PR/marketing hos en af landets mest respekterede koncertpromotere, DTD Concerts.
Promus Online: Online markedsføring og strategier på sociale medier v. Peter Bek
Torsdag: 25. februar - 16:00 - 17:00.
Tilmeld dig via info@promus.dk - senest 24. februar kl. 10:00.
Tweet