Promus nyheder
26.10.17:
14.12.15:
28.10.12:
21.8.12:
2.1.12:
28.11.11:
20.6.11:
24.1.11:
3.1.11:
22.12.10:
24.11.10:
22.11.10:
27.9.10:
29.4.10:
29.4.10:

FRUKT Communications comes to town!

Englands førende "brands & bands"-bureau besøger Promus

Den traditionelle kløft mellem musik og benhård forretning er efterhånden brudt ned, og det var vel nok de færreste der troede, at de eksempelvis skulle opleve Kashmir i smukt samarbejde med Unibrew. Samtidig er det efterhånden blevet mere reglen end undtagelsen, at danske bands ”syncer” deres musik i store reklamekampagner, film og i TV – herhjemme og internationalt. Tiderne er skiftet, og både bands og den danske musikindustri er nu klar over, at hvis der skal være en økonomisk fremtid for musikken, er det nødvendigt at tænke i nye strategier og samarbejder.

Et af de selskaber, der har arbejdet mest målrettet med at bygge bro mellem ”bands og brands” på den internationale scene, er engelske FRUKT Communications, der bl.a. ser brands som vor tids mæcener på den fremtidige musikscene.
Med Promus’ vision om at sætte fokus på den professionelle musikbranches fremtidige vilkår, var det derfor oplagt for os at invitere FRUKT-folkene en tur til Aarhus for at kaste et internationalt lys over området overfor musik, reklame, film og computerspilsbranchen – både lokalt og nationalt. Samtidig ser vi det også som en god chance for at styrke netværket i mellem de forskellige brancher.

FRUKT tog imod vores tilbud og besøger Promus torsdag d. 10. marts 2011.

Her vil FRUKT’s grundlægger og kreative chef, Jack Horner og planning director, Dom Hodge under overskriften BRAND NEW MENTALITY præsentere deres arbejde, der bl.a. omfatter samarbejde mellem brands som Coca Cola, Nokia, Heineken, O2, T-Mobile og pladeselskaber som Warner, Sony Music og Universal. Endvidere er FRUKT fast redaktionel leverandør til det ansete engelske musikbranche-tidsskrift, Music Week.

Check vores omtale og invitation via fanen, BRAND NEW MENTALITY - øverst på siden, og læs mere om FRUKT Communications, deres tanker og visioner via www.fruktcomms.com

Arrangementet er blevet til i samarbejde med British Council, YCE Aarhus og GAFFA.