Promus nyheder
10.10.22:
5.3.22:
26.10.17:
14.12.15:
28.10.12:
21.8.12:
2.1.12:
28.11.11:
20.6.11:
24.1.11:
3.1.11:
22.12.10:
24.11.10:
22.11.10:
27.9.10:
29.4.10:
29.4.10:

Vinder af oplevelsesøkonomisk pris er fundet!

Det blev Volcano Management, der vandt årets såkaldte Liljepris for deres arbejde med Bands & Brands.

Volcano Management har med deres målrettede samarbejde med brands som Audi, DSB, HiFi-klubben, Puma, General Motors, Helly Hansen, Carhart, BAT og Tuborg formået at bygge bro mellem oplevelser og forretning, hvilket er et af hovedkriterierne for tildeling af Liljeprisen.

Volcano Management har altså arbejdet med det område, som kaldes Bands & Brands, der nu også viser sit potentiale i Danmark. I Storbritannien har man længe arbejdet med disse samarbejder, som ligger langt ud over traditionelle sponsoraftaler, men som netop er funderet på value exchange, således at hverken artist eller virksomhed "sælger ud".

I løbet af foråret har Promus sat fokus på området med to besøg af London-baserede FRUKT Communications, der er et af verdens førende bureauer indenfor feltet. Under årets SPOT Festival fortalte kreativ direktør hos FRUKT, Jack Horner, om det store potentiale som Bands & Brands-samarbejder kan betyder for både artist og brand. Derfor er det en glæde for os, Volcano Management modtager prisen for en stor indsats på netop dette område, som vi vil komme til at høre meget mere om i den nærmeste fremtid. Hvilket Kasper Sandfeldt Bjergbæk fra Volcano da også bemærkede i sin takketale: ”Det er en stor cadeau til vores arbejde med at bygge bro mellem musikere og det øvrige erhvervsliv. Bolden er begyndt at rulle på det her område…”

Liljeprisen uddeles af Innovationsnetværket for vidensbaseret oplevelsesøkonomi (INVIO), der drives i samarbejde af: Center for Kultur- og Oplevelsesøkonomi (CKO), Aalborg Universitet, Roskilde Universitet og Teknologisk Institut.