
Kreative iværksættere inviteres endnu en gang til gratis workshop
Promus gentager nu samarbejdet med Center for Kultur- og Oplevelsesøkonomi om at udbyde en workshop, der skal forberede midtjyske iværksættere på konkurrencen Creative Business Cup.
En service, der skal forbinde turister med lokale overalt i verden, en specialdesignet tæppeserie og et drivhusunivers for madinteresserede børn var blandt finalisterne i sidste års udgave af iværksætterkonkurrencen Creative Business Cup.
I år håber CKO på endnu flere kreative bud på fremtidens forretninger, når de inviterer iværksættere fra de kreative brancher (f.eks. musik, arkitektur, computerspil etc.) til at deltage på gode forretningsidéer.
Som optakt til konkurrencen gentager Promus og CKO i år successen med at invitere midtjyske iværksættere til en inspirerende workshop, som skal klæde interesserede på til at deltage i konkurrencen.
Workshoppen er gratis og vil omhandle forretningsmodeller, markedssegmentering, strategi mm. Til at facilitere workshoppen, får vi besøg af Maiken Ingvordsen, som selv er musiker og iværksætter og bl.a. underviser i strategisk brug af sociale medier og nye distributionsformer.
Den finder sted d. 24. maj, fra 13 - 18 - så sæt allerede nu et kryds i kalenderen.
13.00 Velkomst ved CBC og PROMUS
13.10 Intro ved CBC
13.30 Oplæg v/ PROMUS vedr. iværksættere og innovation
14.00 Generelt om forretningsplaner og gode råd til iværksættere v/ musiker, producent og kreativ iværksætter Maiken Ingvordsen
14.15 Pause og netværk
14.30 Oplæg til gruppearbejde
14.50 Inddeling i grupper
15.00 Gruppearbejde – Øv din pitch!
15.45 Plenum: Opsamling på gruppearbejdet
16.15 Pause
16.45 Oplæg til gruppearbejde
17.00 Gruppearbejde
17.15 Opsamling på gruppearbejde
17.45 Afslutning
Om facilitator og taler:
Maiken Ingvordsen er direktør, kunstner, producent og serieiværksætter.
Stifter og ejer af So What Copenhagen, der tilbyder rådgivning, ydelser og produkter til PR og markedsføring. Maiken har særlig erfaring med websites, sociale medier, viralfilm anden markedsføring, der tager udgangspunkt i nettets mange muligheder. Hendes kunder tæller bla. Mattel (viralfilm set af over 500.000 på Youtube), Peoples Press (viralkampagne for Sara Blædel), Gyldendal, Politikens Forlag, Lindhart & Ringhof, Universal Music, EMI, Copenhagen Records, Dansk Musiker Forbund, Sony DADC, Frederiksberg Kommune, Novo Nordisk m.fl. Som kunstner har Maiken senest udgivet 2 cd'er sammen med Johannes Møllehave på Gyldendal.
Tid og sted:
Torsdag d. 24. maj kl. 13-18
Promus, Vester Allé 15, Aarhus - indgang via Råbar
Pris:
Gratis - men tilmelding nødvendig via dette link
Læs om sidste års vinder her!
Læs mere om Creative Business Cup og hvordan du deltager i konkurrencen her!
I år håber CKO på endnu flere kreative bud på fremtidens forretninger, når de inviterer iværksættere fra de kreative brancher (f.eks. musik, arkitektur, computerspil etc.) til at deltage på gode forretningsidéer.
Som optakt til konkurrencen gentager Promus og CKO i år successen med at invitere midtjyske iværksættere til en inspirerende workshop, som skal klæde interesserede på til at deltage i konkurrencen.
Workshoppen er gratis og vil omhandle forretningsmodeller, markedssegmentering, strategi mm. Til at facilitere workshoppen, får vi besøg af Maiken Ingvordsen, som selv er musiker og iværksætter og bl.a. underviser i strategisk brug af sociale medier og nye distributionsformer.
Den finder sted d. 24. maj, fra 13 - 18 - så sæt allerede nu et kryds i kalenderen.
13.00 Velkomst ved CBC og PROMUS
13.10 Intro ved CBC
13.30 Oplæg v/ PROMUS vedr. iværksættere og innovation
14.00 Generelt om forretningsplaner og gode råd til iværksættere v/ musiker, producent og kreativ iværksætter Maiken Ingvordsen
14.15 Pause og netværk
14.30 Oplæg til gruppearbejde
14.50 Inddeling i grupper
15.00 Gruppearbejde – Øv din pitch!
15.45 Plenum: Opsamling på gruppearbejdet
16.15 Pause
16.45 Oplæg til gruppearbejde
17.00 Gruppearbejde
17.15 Opsamling på gruppearbejde
17.45 Afslutning
Om facilitator og taler:
Maiken Ingvordsen er direktør, kunstner, producent og serieiværksætter.
Stifter og ejer af So What Copenhagen, der tilbyder rådgivning, ydelser og produkter til PR og markedsføring. Maiken har særlig erfaring med websites, sociale medier, viralfilm anden markedsføring, der tager udgangspunkt i nettets mange muligheder. Hendes kunder tæller bla. Mattel (viralfilm set af over 500.000 på Youtube), Peoples Press (viralkampagne for Sara Blædel), Gyldendal, Politikens Forlag, Lindhart & Ringhof, Universal Music, EMI, Copenhagen Records, Dansk Musiker Forbund, Sony DADC, Frederiksberg Kommune, Novo Nordisk m.fl. Som kunstner har Maiken senest udgivet 2 cd'er sammen med Johannes Møllehave på Gyldendal.
Tid og sted:
Torsdag d. 24. maj kl. 13-18
Promus, Vester Allé 15, Aarhus - indgang via Råbar
Pris:
Gratis - men tilmelding nødvendig via dette link
Læs om sidste års vinder her!
Læs mere om Creative Business Cup og hvordan du deltager i konkurrencen her!
Tweet