Promus nyheder
26.10.17:
14.12.15:
28.10.12:
21.8.12:
2.1.12:
28.11.11:
20.6.11:
24.1.11:
3.1.11:
22.12.10:
24.11.10:
22.11.10:
27.9.10:
29.4.10:
29.4.10:

Ta' med til MIDEM 2012

Har du internationale ambitioner med dine artister, udgivelser m.v.? …så har du nu chancen for at deltage på den danske/nordiske stand på musikmessen MIDEM i januar 2012.

Statens Kunstråds Musikudvalg har igen i år fokus på at også musikbranchens vækstlag skal kunne deltage. Det betyder at de danske deltagere kan komme billigt til MIDEM igen i år. Se priser og tilmeldingsfrister nedenfor.

MIDEM er den største internationale messe for musikbranchen. På MIDEM 2011 deltog 6.850 personer fra 70 lande.

På MIDEM er business to business, networking og nye trends & teknologier i fokus.

På MIDEM har du mulighed for:
• At udvikle dit personlige nationale og internationale netværk
• At sætte egne udgivelser eller forretningsområder i fokus.
• At få overblik over de trends og teknologier som vil præge musikindustrien i fremtiden.

Priser og tilmeldingsfrister
Indtil 31. oktober 2011: Kr. 3.995,- ekskl. moms pr. person/selskab
Indtil 19. december 2011: Kr. 4.995 ekskl. moms pr. person/selskab

Tilmeld dig elektronisk via linket til Kunststyrelsen her!

Prisen inkluderer:
• Full access to midem's market, conferences and networking events
• Midemconnect: The midem online commmunity
• MIDEM Academy: Gain practical knowledge to help accelerate your digital & music business.
• Visionary Monday: Exclusive presentations delivered by artists, industry leaders, consumers and marketing & technology experts.
• Direct2fan camp: Personalised mentoring & creative learning.
• "How to" sessions: Emerging tech demonstrations
• Midemlab: Discover the latest innovative technologies.
• Midem Festival: A full lineup of music at the first-ever midem festival
• Adgang til den danske/ nordiske stands funktioner
o Gratis nordisk netværksbar
o Mødefaciliter
o Stor terasse med udsigt over lystbådehavnen
o Opbevaringsrum til promomateriale, tasker, frakker m.m.
• Dansk get2gether-reception
• Registrering i den danske standfolder og onlinedatabase
• Registrering i MIDEMs yearbook og online community (midemconnect)

Tid og sted
28. - 31. januar 2012, Cannes.
- læs mere om MIDEM her!

Den danske stand vil i år være en del af er nordisk område, og er placeret på 1. sal (Espace Lerins). MIDEMs hovedindgang er flyttet om på strandsiden, så der er rulletrapper op til det nordiske område lige ved indgangen.

MIDEM åbningstider
Messe: Lør. 28. - tir. 31. januar, 09:30 - 19:00

Registrering: Fre. 27. januar, 09.30-19.00 / Lør. 28. januar, 08.30-19.00 / Søn. 29. - Man. 30. januar, 09.00-19.00 / Tir. 31. januar, 09.00-16.00

Netværksarrangementer for de danske deltagere
Lørdag 29. januar kl. 19 - 21: Netværksreception på Daya Bar, 80 rue Félix Faure (gaden bagved Le Grand Café). Receptionen giver dig mulighed for at møde de øvrige danske MIDEM deltagere.

Rejse og hotel
I skal selv booke jeres flyrejse - SAS og Norwegian har gode forbindelser. Hotel kan bookes via MIDEM i forbindelse med jeres tilmelding til den danske stand (se link til elektronisk tilmelding i boksen til højre). I kan også vælge selv at booke et hotel direkte, men det er en god idé at gøre det snarest muligt.

Søg støtte til messedeltagelse
MXD - Eksportstøtte til branchefolk
Kopifon - Messedeltagelse

Den danske deltagelse på MIDEM er støttet af Statens Kunstråds Musikudvalg.

HUSK
Husk at det er vigtigt at være godt forberedt, inden du deltager på MIDEM:
• Konkretiser dine ønsker og mål for din deltagelse
• Arranger møder og aftaler på forhånd
• Hav visitkort og ”det rigtige” præsentationsmateriale med
• Undersøg hvilke workshops, seminarer og evt. pitch sessions du vil deltage i.

Og husk samtidig, at MIDEM er en langsigtet indsats, man bygger videre på.

Hvis du ønsker mere information, så kontakt gerne:

Jesper Martini T. 3374 4525
jesmar@kunst.dk

Jens Fuglsang T. 3374 4559
jensfu@kunst.dk