Promus nyheder
10.10.22:
5.3.22:
26.10.17:
14.12.15:
28.10.12:
21.8.12:
2.1.12:
28.11.11:
20.6.11:
24.1.11:
3.1.11:
22.12.10:
24.11.10:
22.11.10:
27.9.10:
29.4.10:
29.4.10:

Nyt fra Promus fælleskontoret - 2/2014

Vi har nu to "fuldblods" music branding-kontorer i huset. KnowTheirName har fået etableret sig som et vigtigt bindeled mellem musikken og "brands", og nu er Brand In Music skudt i gang. Et nyt bureau, startet af Søren Sko og Henriette Schou.

Om det nye bureau, hedder det:

BRAND IN MUSIC - MUSIKALSK MARKETING

"Vi arbejder professionelt med at matche musik og brands på alle eksisterende kommunikations- og medieplatforme, og leverer samtidig musikalsk supervision til brands, bands, film- web- og reklamebureauer. Vi er altid med hvor det skerog tager højde for de evigt skiftende sociale tendenser indenfor musik, kultur, mode, m.m. for at sikre, at din nye brandingstrategi er tidssvarende. Vore idéer skaber større synlighed, og tættere, langsigtede relationer mellem både kunder, kunstnere og fans og kan i sidste ende måles positivt på bundlinjen."

Læs mere om BRAND IN MUSIC her!

KnowTheirName - Musicbranding

For KnowTheirName har den seneste tid stået i håndboldens tegn!

I forbindelse med det netop afholdte herrernes Håndbold EM 2014 (og ikke et ord om finalen) har KnowTheirName arbejdet sammen med Hummel og M2Film om at markedsføre ”Powerline”, der skal markere Hummel som førende håndboldbrand – både på og uden for banen. Det auditive er kombineret med det visuelle på en måde, som passer til det overordnede budskab om “Power”. De elektroniske toner er leveret af D’jean & Masonaise med tracket "Man of Trouble”.

Tjek kampagnen her!

- og som nævnt er der stadig et par ledige arbejdsstationer i fælleskontoret, så hop over læs mere her! - hvis du vil sidde i et af byens fedeste arbejdsmiljøer..