Promus nyheder
10.10.22:
5.3.22:
26.10.17:
14.12.15:
28.10.12:
21.8.12:
2.1.12:
28.11.11:
20.6.11:
24.1.11:
3.1.11:
22.12.10:
24.11.10:
22.11.10:
27.9.10:
29.4.10:
29.4.10:

Kom til Basic Music Branding master class i Promus!

Næste forløb i vores lille master class-serie med fokus på musikkens anvendelse på de medier, film, TV og reklamer, handler om music og partnerskaber - under overskriften; Basic Music Branding! Mød Jesper Gadeberg/Musicstylist, Signe SigneSigne/Nelson Can, Søren Sko/Brand In Music & Rasmus Hamann/KnowTheirName, der vil fortælle om deres arbejde.
Basic Music Branding finder sted i Promus, tirsdag d. 4. november fra 19-21:30!

Music supervision, placement, TV, film, synch, branding partnerskaber, trailers - ja, alle de muligheder der er for at arbejde med sange og rettigheder på andre platforme end de mere traditionelle, har igennem længere tid været et stort fokusområde for Promus. Det tager sit udgangspunkt i den kraftige forandring, som musikbranchen jo har været i, og vel stadig er under. Vi bevæger os stadigt hastigere fra det traditionelle fysiske marked til det digitale, og musikken flyder næsten grænseløst ud på flere og flere platforme, men det giver samtidig nye muligheder for musikkens anvendelse - udover koncerter og salg af musik. Og her er det i høj grad brugen af musik i film, reklamer, som lydidentitet og i spil. Så paletten er blevet bredere – ikke bare for de ”udøvende” sangskrivere, men i høj grad også for producerteams, ”ikke-udøvende” sangskrivere og filmkomponister.

Derfor bliver forståelsen af, og arbejdet med at udnytte og optimere disse rettigheder i den nuværende og fremtidige digitale- og globale virkelighed, mere og mere vigtig for alle aktørerne i den danske musikbranche.

Vi inviterer derfor alle professionelle aktører og udøvere; musikere, bands, sangskrivere, producere, managers, labels, publishers og agenter – samt ikke mindst interesserede fra reklame, film, TV og interactive-området, til vores lille "master class", hvor vi sætter fokus på arbejdet med musikken på disse nye platforme.



Basic Music Branding: 4. november: 19:00 – 22:00:


Kom tættere på arbejdet med music branding og den betydning det kan have både for band og produkt, når Søren Sko fra Brand In Music og Rasmus Hamann fra KnowTheirName fortæller om deres arbejde, og få også en række stærke “best-practice”-eksempler på kampagner hvor musikken og produktet er gået op i en højere enhed - bl.a. historien om Nick Cave og Jack & Jones-kampagnen, fortalt af den ansvarlige music supervisor, Jesper Gadeberg/Musicstylist.com, og Nelson Can’s arbejde med VW fortalt af Signe SigneSigne fra netop Nelson Can.

Basic Music Branding finder sted i Promus, A-lab - Vester Allé 15 i Aarhus!

Deltagelse er gratis!
Meld tilbage på info@promus.dk – senest mandag d. 3. november – kl. 12:00.