Er du i gang med at starte ny musikvirksomhed, så har vi dit kontor klar midt i det hårdeste netværk i Aarhus!

En kontorplads i Promus' fælleskontor er basen for dig der går og arbejder med tanken om at starte for dig selv, eller arbejder på et musikprojekt, udgivelse eller arrangement, som du ønsker realiseret. Og netop nu har vi et par ledige pladser.



Hvem er der i nærheden?
På fælleskontoret kommer du til at sidde sammen med andre musikentreprenører, bl.a. Soundcenter, SOUND OF AARHUS, Idiotsikker Records og Ahmatron - og du har samtidig adgang til Promus' store musikbranchenetværk.

Og så var det her nye musikvirksomheder som bl.a. Heartbeat Management, Knowtheirname, Culture Works og Over & Aude startede.

Endvidere er fælleskontoret placeret på byens måske stærkeste netværksadresse - Vester Allé 15 - der også huser ROSA - Dansk Rock Samråd, SPOT Festival, Levende MusikiSkolen, Aarhus Jazz Orchestra, GAFFA Danmark, VoxHall, Atlas - og vinbaren Pica Pica

Hvad får du?
Samtidig er du også tæt på Promus' kontor, hvor du kan søge råd, hjælp, sparring og vejledning, samt deltage i vores kurser og netværksarrangementer.

I fælleskontorerne er der 10 arbejdsstationer med skrivebord og reolplads med locker, mulighed for møderum, samt selvfølgelig adgang til internet, kopi og print + friske brancheblade som Billboard, Music Week og Musik Woche til god orientering.

Der er desuden adgang til fælles the-køkken med køleskab og opvaskemaskine.

Hvordan fungerer det?
Brugere af kontorpladserne fordeles på de tre ordninger, du kan læse om her til højre.
Er du interesseret i at blive en del af fælleskontoret, så tøv ikke med at kontakte os på info@promus.dk


Obs!

En kontorplads i Promus' fælleskontor er basen for dig der går og arbejder med tanken om at starte for dig selv, eller arbejder på et musikprojekt, udgivelse eller arrangement, som du ønsker realiseret. Og netop nu har vi et par ledige pladser.


Projektordning:
Tildelingsordningen er til for de mindre og nystartede aktører. Typisk vil der være tale om kortvarige, vækstlagsorienterede projekter på op til 3 mdr. Pladserne vil ofte kunne deles, da mange ikke arbejder fuld tid på disse projekter og i øvrigt arbejder på forskellige tidspunkter.

Iværksætterordning:
Denne ordning er henvendt til deciderede iværksættere der har mere faste arbejdstider, men der skal stadig kun betales en forbrugspris. Brugernes forretningsudvikling vurderes løbende. Forbrugsprisen skal dække andel af udgifter til el, vand, varme og internet og takseres til 500,- DKK pr. måned. Perioden er max. 1 år med kort opsigelse.

Virksomhedsordning:
Virksomhedsordningen er henvendt til de mere etablerede aktører med faste arbejdstider og reel omsætning. Her er der tale om et direkte lejer/udlejer-forhold med decideret husleje, der inkluderer førnævnte udgifter. Den takseres til 1500,- DKK pr. måned med 6 måneders opsigelse.