Mød musikfolket i Promus' fælleskontor!

Moody Mongoose

- et uafhængigt kreativt Artist Management i Aarhus for bl.a. Niklas Runge og Pari Penn”.
Kontakt: Katrine Friis Sønderby: katrine@moodymongoose.dk og Jeppe Rasmussen: jeppe@moodymongoose.dk
- og følg Moody Mongoose her: https://www.facebook.com/moodymongoosemusic/

Ales & Stouts - en enmandsvirksomhed styret af John Fogde (tidl. GAFFA, Northside & Tinderbox) med fokus på kulturel storytelling og brand building.
Kontakt: johnfogde@gmail.com

SUMO ENTERTAINMENT er et 360’ audio-agentur , som varetager produktion & distribution af lyd, podcast for stærke brands og virksomheder, som et publishing, booking. label- og aktiveringsagentur, via repræsentation af danske og internationale artister og kunstnere.
Kontakt: Victor@sumoent.com - www.sumoent.com

QLand studiet laver tracking, dubs, mix, mastering, masterclasses og senest også livestreaming sammen med GAFFA, Spot og resten af VA15.
Kontakt: Thomas Qvist: thomasq@mac.com

Account The Beat er et managementfirma der arbejder med artister som Fallulah, LIVLØS og Deadnate.
Kontakt: Trine Ulrich - trine@accountthebeat.dk +45 28710525

Negash & Negash - error.is.human
Kontakt: THAMER NEGASH - thamernegash@gmail.com - +45 2034 8210


Fælleskontoret i Promus

Er du i gang med at starte ny musikvirksomhed, eller ønsker du at sidde sammen med gode kolleger fra musikbranchen, så har vi måske dit kontor klar midt i det hårdeste netværk i Aarhus!

En kontorplads i Promus' fælleskontor er basen for dig der går og arbejder med tanken om at starte for dig selv, eller arbejder på et musikprojekt, udgivelse eller arrangement, som du ønsker realiseret. Og netop nu har vi et par ledige pladser.


Hvem er der i nærheden?
På fælleskontoret kommer du til at sidde sammen med andre musikentreprenører, bl.a. musikwebsitet, Aarhus Echo, managementfirmaet, Moody Mongoose, Sumo Entertainment, musiker & rapper, Negash Ali, presse- og markedsføringsbureaet, Ales & Stout Al og managementfirmaet, Account The Beat - og du har samtidig adgang til Promus' store musikbranchenetværk.

Og så var det her nye musikvirksomheder som bl.a. Heartbeat Management, Culture Works og Over & Aude startede.

Endvidere er fælleskontoret placeret på byens måske stærkeste netværksadresse - Vester Allé 15 - der også huser ROSA - Dansk Rock Samråd, SPOT Festival, Levende Musik i Skolen, Aarhus Jazz Orchestra, GAFFA Danmark, VoxHall, Atlas - og vinbaren Pica Pica

Hvad får du?
Samtidig er du også tæt på Promus' kontor, hvor du kan søge råd, hjælp, sparring og vejledning, samt deltage i vores kurser og netværksarrangementer.

I fælleskontorerne er der 10 arbejdsstationer med skrivebord og reolplads med locker, mulighed for møderum, samt selvfølgelig adgang til internet.

Der er desuden adgang til fælles the-køkken med køleskab og opvaskemaskine.

Hvordan fungerer det?
Brugere af kontorpladserne fordeles på de tre ordninger, du kan læse om her til højre.
Er du interesseret i at blive en del af fælleskontoret, så tøv ikke med at kontakte os på info@promus.dk

Lejepriser - fælleskontoret!

En kontorplads i Promus' fælleskontor er basen for dig der går og arbejder med tanken om at starte for dig selv, eller arbejder på et musikprojekt, udgivelse eller arrangement, som du ønsker realiseret. Tjek nedenstående muligheder

Projektordning:
Tildelingsordningen er til for de mindre og nystartede aktører. Typisk vil der være tale om kortvarige, vækstlagsorienterede projekter på op til 3 mdr. Pladserne vil ofte kunne deles, da mange ikke arbejder fuld tid på disse projekter og i øvrigt arbejder på forskellige tidspunkter.

Iværksætterordning:
Denne ordning er henvendt til deciderede iværksættere der har mere faste arbejdstider, kan ansøge om en kontorplads hvor der kun betales en forbrugspris. Brugernes forretningsudvikling vurderes løbende, og der aftales en tidsbestemt lejeperiode. Forbrugsprisen skal dække andel af udgifter til el, vand, varme og internet og takseres til 500,- DKK pr. måned.

Virksomhedsordning:
Virksomhedsordningen er henvendt til de mere etablerede aktører med faste arbejdstider og reel omsætning. Her er der tale om et direkte lejer/udlejer-forhold med decideret husleje, der inkluderer førnævnte udgifter. Den takseres til 1500,- DKK pr. måned.