23-01-2015 kl. 12:00
Arrangement

KURSUS: Ansøgningsfrist: Basic D.I.Y.

Medvirkende
Basic D.I.Y. – bliver et ”hands-on” redskabsforløb for artister/bands/managements m.v. og deres helt konkrete D.I.Y.-projekter. Altså man ansøger forløbet på baggrund af en kommende udgivelse, som vi så tager igennem en række moduler med fokus på: A&R-D.I.Y, strategi, praktisk planlægning, opbyggelse af netværk, markedsføring/presse/sociale medier, samarbejdspartnere, finansiering, crowdfunding (distribution, freelancere, booking m.v.), timing, udnyttelsen af aktiver, udland m.v. Basic D.I.Y. kan sammenlignes lidt med vores mentorordning – men mere på ”hold-basis”.

Basic D.I.Y. kører flg. mandage:

02. februar: 16:00 - 19:00
16. februar: 16:00 - 19:00

02. marts: 16:00 - 19:00
16. marts: 16:00 - 19:00

Vores "faste" mentorer, Jesper Bay/Music Matters og Jim Q. Holm/Merger Management, vil være skiftende tovholdere, og så supplere vi op med flere relevante branchefolk undervejs.




Hvor
Basic D.I.Y. har et deltagergebyr på: 2.000,- DKR, der inkluderer 1 x branchebillet til SPOT Festival/SPOT+ 2015.

Her får du mulighed for at deltage i vores "Meet The Talent"-speed-meetings, der finder sted, fredag d. 1. maj fra 12:00 - 14:30, og hvor du kan "pitche" dit projekt til bl.a.:

Sarah Sølvsteen/Skandinavian
Martin Rintza/Skandinavian
Henrik Seifert/PDH
Jesper Kemp/Beatbox Booking
Christian Møller/Universal Music
Mads Kjærgaard/Sony Music
Ole Nørup/We Do Management
Jesper Reginal/Crunchy Frog
Thomas Børresen/Soulcamp-Labelmade.


Du ansøger om forløbet på baggrund af et konkret projekt, og sammen med vores mentorer, planlægger vi de fire moduler så de tilpasses de enkelte projekter bedst.

Tjek ansøgningen her - og send den til info@promus.dk - inden fredag d. 23. januar, kl. 12:00

Basic D.I.Y. finder sted i Promus' A-lab, med indgang via Råbar - Vester Allé 15 - Aarhus C!